راهی به سوی نور

راهی به سوی نور

الهی به امید تو...
ما از نعمت های تو کفر را بیرون کشیدیم،
تو بیا از بدی های ما خوبی را به ما هدیه کن،
که آن کار ماست "بَدَّلوُا نِعمةَ اللهِ کُفراً"
و این کار تو "یُبَدِّل الله سَیِّئاتِهِم حَسَنات"...



در آغاز هیچ نبود، کلمه بود و آن کلمه خدا بود
و خدا یکی بود و جز خدا هیچ نبود..

حرف هایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود، نمی گوییم.
و حرف هایی هست برای نگفتن،
حرف هایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند.
و سرمایه ی هرکسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد.
حرف های بی قرار و طاقت فرسا
که همچون زبانه های بی تاب آتشند.
کلماتش هریک انفجاری را در دل به بند کشیده اند.
اینان در جستجوی مخاطب خویشند.
اگر یافتند آرام می گیرند
و اگر نیافتند...
روح را از درون به آتش می کشند.


وبلاگ قبلیم
rahibesoyenor.blogfa.com

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




یا ایها الذین‌؟؟؟

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ق.ظ

حال من شبیه آن زندانی ای است که در سلول انفرادی اش را باز کرده اند! نه یک ساعت، نه یک روز، نه یک هفته! یک ماه،  گفتند فرصت داری که فرار کنی... اما...

من از خودم گریزان باشم به سوی چه کسی؟ چه کسی غیر تو؟من از تو به تو پناه می آورم...

پناه می آورم و ایمان می آورم به وعده هایت.

 

به وعده ای که گفتی بگذرید! تا از شما بگذرم...

خدایا«ظلمت نفسی»!

اما من از خودم گذشتم.شما هم بگذر

خدایا ایمان دارم به « و وجدک یتیما، فآوا» گفتن هایت. خدایا چه کسی یتیم تر و بی پناه تر از من؟ پس مأوا دادنم با تو...

خدایا

می دانم، نه در بین «یا ایها الذین آمنوا» هایت باید دنبال پیغام باشم، نه پی بشارت هایت به محسنین باشم، من همان مخاطب« یا ایها الذین ظلموا» هایت هستم.

اما

من به ایمان و عمل خودم نه! که به جود و رحمت شماست که دل خوش کرده ام.

تمام شد

فرصت من و جنبیدن های خودم برای به کف آوردن ها، تمام شد

می شود هرچه من کم گذاشته ام را شما جیران کنید، یا جبار؟

می شود خلا های وجودی ام را شما پر کنید، یا غفار؟

حال من خوب نیست

می شود حال دلم را شما خوب کنید، یا محول الحول و الاحوال؟!

۹۷/۰۳/۲۵
راهی به سوی نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی