راهی به سوی نور

راهی به سوی نور

الهی به امید تو...
ما از نعمت های تو کفر را بیرون کشیدیم،
تو بیا از بدی های ما خوبی را به ما هدیه کن،
که آن کار ماست "بَدَّلوُا نِعمةَ اللهِ کُفراً"
و این کار تو "یُبَدِّل الله سَیِّئاتِهِم حَسَنات"...



در آغاز هیچ نبود، کلمه بود و آن کلمه خدا بود
و خدا یکی بود و جز خدا هیچ نبود..

حرف هایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود، نمی گوییم.
و حرف هایی هست برای نگفتن،
حرف هایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند.
و سرمایه ی هرکسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد.
حرف های بی قرار و طاقت فرسا
که همچون زبانه های بی تاب آتشند.
کلماتش هریک انفجاری را در دل به بند کشیده اند.
اینان در جستجوی مخاطب خویشند.
اگر یافتند آرام می گیرند
و اگر نیافتند...
روح را از درون به آتش می کشند.


وبلاگ قبلیم
rahibesoyenor.blogfa.com

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




این چیه؟

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۹ ب.ظ

 

 

سوال اول: به نظرتون این نقشه ی کجاست و اون مناطق صورتی چی رو نشون داده؟!

به نظرتون حدودا طبق نقشه، مناطق صورتی بیشتر ِ یا مناطق سفید یا مساوی هستن؟

این نوشته ادامه دار خواهد بود! 

 

بعدا نوشت:

اینجا ژاپن هست

و‌اون مناطق صورتی هم پایگاه های نظامی آمریکا

که یه کم درباره اش جستجو کنید متوجه مشکلاتی که برای مردم ژاپن خصوصا زنان ژاپنی به وجود آورده می شید، مشکلاتی مثل مست کردن نظامیان و عدم امنیت و‌تجاوز به زنان و... که چون محاکمه ی آن ها با کشور آمریکاست، ژاپن اقدامی علیه نظامیان نمی تونه بکنِ

این همه سالی که از پیشرفت های راست و‌دروغ ژاپن برای ما گفتن، تا حالا چرا همچین مسئله ای رو نگفتن بهمون؟

وقتی ژاپن نامه رسان آمریکا به ایران شده بود، داشتم فکر می کردم چرا ژاپن، چرا تنها قربانی حملات هسته ای جهان، چرا یه زخم خورده از آمریکا؟ پله ی قبلی این ذلت کجا بوده برای ژاپن؟ 

یادم اومد یه بار این نقشه و اطلاعات مربوط به اون رو‌دیده بودم و بعدترها صحبت های آقای رحیم پور رو‌در مورد ژاپن و اختناق شدیدش شنیده بودم.

 

زندگی در یک کشور عقب افتاده، بدون پیشرفت اما مستقل رو ترجیح می دم تا با این فضاحت این چنینی ادعای پیشرفته بودن داشته باشم اما برده!

 

خدا رو شکر که نه ایران عقب افتاده است، نه وابسته

غرور دیدار رهبر ایران با ژاپن فراموش نشدنی بود و‌البته حتما حسرت خوردنی 

جای سجده ی شکر داشت

شکر نعمت نعمتت افزون کند ان شاء الله

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
راهی به سوی نور

؟

نظرات  (۴)

از همین تریبون قول می‌دم در اسرع وقت تمومش کنم:) (زیاد نمونده البته)

خیلی. مخصوصا واسه اونا که کار فرهنگی و تشکیلاتی کردن به نظرم جذابیت مضاعف داره:)
نه تموم نشد. من کلا درگیر یه سری کارای دیگه شدم به کلی یادم رفت. [آیکون شرمندگی و خجالت]

جایزه شما محفوظه:) فقط کاش قسمت بشه ببینمت:)
پاسخ:
ان شاء الله خدا برکت بده به زمان و انرژی و کارهات.
و ان شاء الله زودتر قسمت بشه

جدا بابت پیشنهادتشکر، خیلی کتاب مفیدی بود...



سلام مومن. جزاکم الله خیرا


عرض کنم که اینجا ژاپنه
و اون مناطق صورتی هم، مناطقیه که دختر زیاد دارند، در و دیوار را صورتی کردند(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
پاسخ اول درست بود
پاسخ دوم هم خیلی خلاقانه! :)

ژاپن.
پایگاه‌های نظامی آمریکا.
صورتیه بیش‌تره.

جایزه من کو؟:)
پاسخ:
سلام 
احسنت! 

جایزه اینکه میتونید اون موهیتو که قراره برای خودتون بخرید رو دوتا کنید به حساب من:)


یه سوال
شرح اسم تموم شد؟!
برای من به موقع تموم شد
جایزه من کو؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی